SLUITEN SLUITEN

Maak een keuze

Duinpark Duinpark Hoofdgebouw Hoofdgebouw

Veelgestelde vragen

Kamertypes hotelgebouw

Welke kamertypes heeft het hotelgebouw?

Het hotelgebouw telt 78 kamers, waarvan twee familiekamers en twee suites. U bekijkt hier onze kamertypes

Wij zijn een gezin met jonge kinderen. Hebben jullie ook familiekamers?

Ja, ons hotelgebouw telt twee familiekamers welke speciaal zijn uitgerust voor gezinnen met kinderen tot de leeftijd t/m 11 jaar. De kinderkamer is voorzien van een deur te sluiten en is uitgerust met een degelijk stapelbed. Mochten onze Familiekamers reeds zijn verhuurd, dan beschikken wij ook kamers met een tussendeur. Informeert u bij onze receptie naar de mogelijkheden!

Hebben jullie hotelkamers met zeezicht?

Ons hotel ligt achter de duinen. Wanneer het buiten stil is, hoort u de zee al is deze vanaf de kamer niet te zien. 

Zijn de hotelkamers uitgerust met airco?

Onze hotelkamers zijn niet uitgerust met airco. Van de kamers die het meeste zonlicht vangen, zijn de ramen beplakt met een zonwerende folie. Deze innovatieve folie houdt 99% van de UV- straling tegen en weert 69% van de zonne-energie. Dankzij deze eigenschappen kunnen we op een groene manier de kamers koel houden. Mocht u desondanks extra verkoeling zoeken, dan hebben wij op aanvraag ventilatoren beschikbaar bij onze receptie. 

Is de hotelkamer voorzien van een koelkast?

Ja, elk van onze hotelkamers is voorzien van een mini-koelkast

Is de hotelkamer voorzien van een koffiemachine?

Onze hotelkamers zijn niet voorzien van een koffie-en theefaciliteit. Wanneer u langs de receptie de trap naar boven neemt, hebben wij op de eerste etage een koffiemachine staan voor algemeen gebruik. In de ochtend tapt u hier een heerlijk bakje koffie van het huis. 

Kamertypes Duinpark

Welke verschillende kamertypes biedt het Duinpark?

Het Duinpark biedt drie verschillende kamertypes, namelijk: Duinkamers, Duinappartementen, Duinvilla's. Afhankelijk van de grootte van uw gezelschap (of hoeveel ruimte u wenst), kiest u een van de types naar wens.  

Hoeveel personen huisvest elk van de kamertypes op het Duinpark?

Dankzij de verschillende kamertypes op het Duinpark bieden wij altijd een geschikt onderkomen voor gezelschappen van 2 tot 6 personen. Op enkele van deze kamers zijn honden toegestaan. Raadpleegt u onze kamerpagina voor aanvullende informatie per kamertype. 

Wanneer ik op het Duinpark overnacht, maak ik dan ook gebruik van alle faciliteiten?

Ja, ook wanneer u overnacht op ons naastgelegen Duinpark maakt u gebruik van alle faciliteiten. 

Is elk van de kamers op het Duinpark uitgerust met een koelkast?

Ja, elk van de kamertypes op het Duinpark is uitgerust met een (mini)koelkast. 

Kamerschoonmaak

Mijn kamer wordt dagelijks gerefresht. Wat houdt dit in?

Dagelijks wordt uw kamer gerefresht wat inhoudt dat de handdoeken worden omgewisseld en het vuilnis wordt geleegd.

Hoe vaak wordt mijn kamer schoongemaakt?

In lijn met ons groene handelen wordt uw kamer standaard na elke derde nacht schoongemaakt, waarbij u ook mag rekenen op een linnenwissel.

Wenst u toch een volledige kamerschoonmaak?

Uiteraard komen wij graag aan deze wens tegemoet. Wanneer u wenst dat uw kamer wél volledig wordt schoongemaakt, dan hangt u ’s morgens voor 09.00 uur de hanger zichtbaar aan de kamerdeur. Onze housekeeping staat graag tot uw dienst.

Ik word 's morgens liever niet gestoord. Hoe maak ik dit kenbaar?

Wenst u in alle rust uit te slapen, zorg er dan voor dat de hanger "Do not disturb" aan de deurklink hangt. Onze housekeeping betreedt uw kamer in dat geval niet. Zij maken dagelijks vanaf 09.00 uur diverse rondes. Wenst u later op de dag alsnog een refresh, verwijder de hanger dan tussen 09.00 en uiterlijk 12.00 uur in de ochtend.

Ik verblijf met hond. Hoe vaak wordt mijn kamer dan schoongemaakt?

Honden zijn, hetzij tegen betaling, van harte welkom in onze hondvriendelijke kamertypes. Wanneer uw viervoeter bij ons verblijft, dan wordt de kamer dagelijks schoongemaakt. Ook hier geldt dat elke vierde nacht uw linnen wordt omgewisseld.

Wat kan ik zelf doen om verspilling tegen te gaan?

Zijn uw handdoeken nog schoon? Handdoeken welke niet op de grond liggen, worden niet omgewisseld en onnodig gewassen. Op deze manier voorkomen we verspilling van water. Volgende generaties zijn ons dankbaar voor de keuzes die wij nu maken!

Toegankelijkheid

Ik ben slecht ter been. Is het hotel rolstoelvriendelijk ingericht?

Ja, ons hotel is rolstoelvriendelijk ingericht met brede doorgangen waar een rolstoel gemakkelijk door kan. Daarnaast beschikt het hotelgebouw over een lift waarmee elk van de kamers te bereiken is. Een van onze kamers is volledig rolstoelvriendelijk ingericht, inclusief een verlaagd bed en een aangepaste badkamer. Houd u er wel rekening mee dat enkel de kleedkamers van onze wellness minder goed bereikbaar zijn per rolstoel. 

Beschikt het hotelgebouw over een lift?

Ja, ons hotelgebouw is uitgerust met een lift waarmee elk van de hotelkamers bereikbaar is. 

Hebben jullie een rolstolvriendelijke kamer?

Jazeker, in het hotelgebouw beschikken wij over een volledig rolstoelvriendelijk uitgeruste hotelkamer. Deze kamer is ingericht voor twee personen en beschikt over een verlaagd bed en daarnaast een aangepaste badkamer. 

Ik wil graag een dagje naar het strand. Verhuren jullie een (elektrische) strandrolstoel?

Ja, wij hebben zowel een handgeduwde als elektrische strandrolstoel ter beschikking. Als hotelgast maakt u hier kosteloos gebruik van. Van beide types hebben wij 1 exemplaar staan. Om teleurstelling te voorkomen, adviseren wij u om de rolstoel vooraf te reserveren. 

Is de wellness rolstoeltoegankelijk?

Onze wellness (inclusief massagepraktijk) is rolstoeltoegankelijk. Datzelfde geldt voor het binnenzwembad, welke langs buiten met de rolstoel bereikbaar is. Onze omkleedruimte is echter minder goed bereikbaar wanneer u zich per rolstoel verplaatst. 

Receptie

Welke talen worden er gesproken?

Elke van onze receptionistes beheerst de Nederlandse, Engelse en Duitse taal zowel gesproken als in geschrift. 

Is de receptie altijd bemand?

Onze receptie is 24 uur per dag bemand. 

In- en uitchecken

Welke tijd kan ik inchecken en uitchecken?

Onze inchecktijd is vanaf 15.00 uur, uitchecken kan tot 11.00 uur. In verband met de kamerschoonmaak kunnen wij niet garanderen dat u eerder dan de genoemde tijd kunt inchecken. 

 

Is het mogelijk om day-use bij te boeken?

Het bijboeken van day-use is enkel mogelijk op aanvraag én wanneer de bezetting het toelaat. Deze service boekt u, afhankelijk van het kamertype, bij vanaf € 30,-. U maakt dan gebruik van de kamer tot 17.00 uur. 

Mag er na het uitchecken nog gebruik gemaakt worden van de faciliteiten?

U mag na het uitchecken nog gebruik maken van onze bar.

Wanneer de bezetting dit toelaat kan er ook gebruik gemaakt worden van onze zwem- en wellnessfaciliteiten.

Faciliteiten

Is er wifi?

Zowel in het hoofdgebouw als op het Duinpark maakt u kosteloos gebruik van ons netwerk. 

Hoe kan ik een (elektrische) fiets huren?

Een fiets huurt u eenvoudig online. Dankzij onze samenwerking met Fietsverhuur Zeeland staat het gewenste aantal fietsen op het gewenste moment voor u klaar bij Hotel de Zeeuwse Stromen. U reserveert liever via onze receptie? Loopt u dan graag even langs, of neem vooraf even telefonisch contact op. 

Welke faciliteiten biedt de wellness?

Onze wellness bestaat uit een verwarmd binnenzwembad, sauna en een Turks stoombad. Het is niet mogelijk om plaatsen te reserveren. 

Wat zijn de openingstijden van het binnenzwembad en de wellness?

Dagelijks kunt u heerlijk ontspannen in onze zwem- en wellnessfaciliteiten. De faciliteiten zijn geopend tussen 07.00 uur en 23.00 uur. Voor de exacte openingstijden en beschikbaarheid van onze massagepraktijk raadpleegt u de pagina over massages.

Voor alle faciliteiten geldt badkleding verplicht en onder de 12 jaar -> begeleiding van een volwassenen benodigd. 

Is badkleding verplicht in de wellnessfaciliteiten?

Ja, het dragen van badkleding is verplicht in elk van de openbare wellness ruimtes. 

Restaurant

Ik eet graag mee. Hoe reserveer ik een tafeltje?

Wanneer u bij De Zeeuwse Stromen overnacht, dan boekt u een verblijf op basis van logies en ontbijt. Dineren in ons restaurant? Met onze verschillende concepten bieden wij voor ieder wat wils. Hier leest u alles over ons restaurant, menu's en de mogelijkheid om te reserveren. 

Ik heb een eet- of dieetwens. Wat nu?

Naast aandacht voor onze omgeving hebben we bij De Zeeuwse Stromen ook aandacht voor elkaar. Wanneer u een voedselallergie of -intolerantie heeft, brengt u ons dan graag tijdig op de hoogte. Onze keukenbrigade houdt hier tijdens de voorbereidingen graag rekening mee. 

Boek ik altijd inclusief ontbijt?

Bij De Zeeuwse Stromen boekt u uw verblijf (tenzij anders vermeld) altijd op basis van logies en ontbijt. Alleen wanneer u verblijft in een Duinvilla, dan is het ontbijt niet standaard inbegrepen.

Massages

Hoe reserveer ik een massage?

Onze masseurs Giovanni en Marielle nemen u graag onder handen. Reserveren is altijd op basis van beschikbaarheid. Meer informatie over tarieven en reserveren leest u hier

Hoe verkrijg ik een cadeaubon voor massagepraktijk Tijd voor Jezelf aan Zee?

Gunt u een ander ook een moment van ultieme ontspanning? Verras diegenen dan met een cadeaubon van onze in-house massagepraktijk Tijd voor Jezelf aan Zee. Deze bon is enkel te verzilveren in de massagepraktijk in Renesse. U bestelt uw cadeaubon eenvoudig per e-mail.

Honden

Waar zijn honden in het hotel toegestaan?

Wij zijn een hond vriendelijk hotel. Uw hond is welkom in een aantal hiervoor aangestelde kamers, terras, bar en restaurant. 

Wat bedragen de overnachtingskosten per hond?

Per hond wordt een bedrag van € 17,50 per nacht in rekening gebracht. Wij hanteren een maximum aantal honden van 2 per kamer. 

Waar vind ik jullie hondenpolicy?

Om het verblijf aangenaam te houden voor elk van onze hotelgasten hebben wij een aantal tips en adviezen samengevat in onze hondenpolicy

Parkeren

Parkeren op het hotelterrein

Als gast van De Zeeuwse Stromen parkeert u op ons eigen parkeerterrein. Hiervoor rijdt u recht op het hotel af en middels een wegversmalling komt u op eigen terrein. Zowel links als rechts bevinden zich parkeerplaatsen. Het parkeerterrein wordt elke avond afgesloten door middel van slagbomen en er is cameratoezicht. De parkeerkosten bedragen van april tot en met oktober € 6,50 per auto per nacht. Dichtbij de hoofdingang beschikken wij over 2 mindervalideparkeerplekken. 

Is het mogelijk om elektrische auto’s op te laden bij het hotel?

Wij beschikken over 6 elektrische laadpalen op ons eigen parkeerterrein. De kosten hiervoor bedragen € 0,42 per kW/h.

Op het gemeentelijke parkeerterrein staan nog eens 2 laadpalen.

Overig

Hoe en waar koop ik een cadeaubon van De Zeeuwse Stromen?

De cadeaubon van De Zeeuwse Stromen is te verkrijgen bij de receptie. Bent u thuis en wilt u tóch iemand verrassen met onze cadeaubon, dan is het alsnog mogelijk om via onze receptie een cadeaubon te bestellen. De waarde bepaalt u zelf. Enkel de kosten voor de verzending worden additioneel in rekening gebracht. Stuurt u in dit geval uw aanvraag rechtstreeks naar onze receptie per e-mail. 

Let op: uitgezonderd massages.

Betaalmogelijkheden

Welke betaalmogelijkheden zijn er?

Wij accepteren Mastercard, VISA, Maestro, VPay en contant.

Annuleringsvoorwaarden

Ik wil mijn verblijf annuleren. Welke voorwaarden zijn van toepassing?

Afhankelijk van het tarief waartegen u heeft gereserveerd, zijn er bepaalde voorwaarden van krijgt welke u leest in onze huisregels